Khamis, 30 Oktober 2008

Tudung Mata Lalat Sulam




item 1 : putih


item 2 : kuning cair





item 3 : biru


item 4 : biru cair



item 5 : hijau


item 6 : kuning 


item 7 : merah jambu


Kain : Bawal 1

Batu : Gred A

Harga : RM 54.00 (Tidak termasuk Kos Penghantaran)

Berminat? Sila email kepada saya >>> znrinacollection@yahoo.com

1 ulasan:

Raiyan berkata...

Adakah anda risau tiada simpanan setiap bulan, disebabkan oleh komitmen bulanan dan modal pusingan untuk bekerja? Maka di sini saya ingin berkongsi PELUANG yang telah dikecapi bersama-sama anda.

Syarikat yang tersenarai dalam papan utama bursa saham ini semenjak 1996 adalah merupakan satu landasan yang baik untuk anda menjana pendapatan bulanan disamping boleh membuat simpanan (http://www.klse.com.my/website/bm/listed_companies/list_of_companies/main_board.html). Syarikat Hai-o Marketing Sdn Bhd menjanjikan pendapatan yang agak lumayan setiap bulan dan hanya bermodalkan RM2 ribu sehinggan RM21 ribu akan tetap memberi pulangan yang baik buat anda. (http://www.hai-omarketing.com.my/haio/my_profile.asp)

Untuk makluman: Syarikat ini mempunyai sebanyak lapan (8) buah panel bank untuk pinjaman kepada individu yang berkelayakan. Bagi mereka yang bertugas di jabatan kerajaan, maka potongan akan dibuat pada bulan ke-empat melalui Biro Angkasa. Bagi mereka yang mempunyai modal sendiri juga layak menyertai Syarikat Hai-O ini. ( http://www.maybank2e.net/economic_library/equity_focus_31Mar06.pdf)

Syarikat yang menjanjikan bonus, percutian dan mengerjakan UMRAH bagi mereka yang berkelayakan setelah menyertai Hai-O ini telah ramai melahirkan usahawan muda dan telah mendapat liputan media cetak dan bertulis pada sepanjang tahun (http://www.hai-omarketing.com.my/haio/my_news.asp). Selain itu, Syarikat yang telah menerima Anugerah "Best Under A Billion" kepada Hai-O Enterprise Bhd di atas pencapaian "200 Syarikat Kecil dan Sederhana Asia yang Cemerlang" oleh Forbes Asia yang telah disampaikan oleh Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Datuk Shahrir Abdul Samad dan Penganugerahan Khas kepada Hai-O Marketing Sdn Bhd di atas "Sumbangan ke Arah Melahirkan Masyarakat Perdagangan dan Perindustrian Bumiputera" oleh Kementerian Pembangunan Usahawan dan Koperasi. penghargaan Khas ini disampaikan oleh YAB Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi, Perdana Menteri Malaysia (http://www.hai-omarketing.com.my/haio/my_milestones.asp?RECORD_INDEX[Milestones]=13).

Bagi mereka yang berminat untuk menyertai perniagaan ini, kami amatlah berbesar hati membuat penerangan yang telus kepada anda dan tiada paksaan terhadap anda kerana Hai-o tidak pernah mementingkan modal tetapi ingin memberi peluang kepada anda untuk menjana simpanan bulanan buat anda. Dengan hanya bermodalkan RM2 ribu sahaja, tidak mustahil anda juga boleh menyimpan sebanyak RM3-5K sebulan. Selain itu, bagi mereka yang memulakan modal dengan RM20k, maka anda tidak akan terlepas peluang untuk mendapat pulangan sebanyak 6 angka sebulan.

Dalam bidang perniagaan biar pun secara kecil-kecilan mahupun besar, kunci kejayaan adalah USAHA dan KEYAKINAN. Segelintir mereka yang gagal dalam bidang perniagaan kerana tiada usaha berterusan dipupuk, malahan hanya menunggu dan berdiam diri. Maka, jangan lepaskan PELUANG ini kerana disamping Hai-O membuka jalan kepada mereka-mereka yang memerlukan pendapatan, Hai-O juga banyak menyalurkan bantuan kepada rumah-rumah kebajikan. (http://www.hai-omarketing.com.my/haio/my_milestones.asp?RECORD_INDEX[Milestones]=13)

Kepada mereka yang berminat untuk mendengar terlebih dahulu pelan pemasaran Hai-O, sila hubungi saya di talian : 017 3274427/ 012-3421938 atau e-mail di alamat naziha_mass@yahoo.com.


“Dunia perniagaan adalah dunia yang dipenuhi dengan rezki yang melimpah ruah.
Tepat sekali apa yang disabdakan oleh Nabi s.a.w ” Sembilan persepuluh rezeki itu terletak di dalam perniagaan”.